søndag 9. september 2012

Norsk Folkemuseum

Jeg og mine to søte små har tilbragt helgen hos mamma/mormor. Jeg var i bursdag hos ei god venninne igår kveld og da var mamma barnevakt. Idag har vi tilbragt hele dagen på Norsk Folkemuseum. Jeg har ikke vært der siden jeg var lita jente selv, så det var moro å være tilbake. Og så fint det er der!
 

Arian koste seg virkelig masse, løp rundt og så på dyrene og lagde dyrelyder. Det ble mye mø og bæ, og litt nøff nøff og kykkeliky.
 

Det var kaffedag på museumet idag, så vi fikk gratis kaffe og kaffeis (les: is med kaffe på, nam nam), og Arian fikk male med kaffe og plante kaffetre. Jeg er spent på om det kommer til å bli noe ut av det, det står nå hvertfall på kjøkkenbenken enn så lenge.
 

Ellers så vi på herlige barn som danset norsk folkedans, spise nystekte lefser med smør, kjøpte gamle drops i Kolonialen og fikk en liten tur med hest og kjerre.
 

Utrolig godt med en hel dag ute i frisk luft, og kvalitetstid med vår gode mamma og mormor 
 
 
Imorgen starter en ny dag, en ny uke, og det betyr nye opplevelser og nye muligheter. Vi har relativt masse på tapetet, blant annet fotballkamp og fotballcup for storebror, kontroll med hofta til snuppemor, trening både for mammaen og pappaen i huset, og uka avslutter vi med dåp for verdens beste Rikke  Det gleder vi oss masse til.
 
 
Med så mye på tapetet er det på tide å krype til køys. Imorgen tidlig kommer min kjære hjem fra jobb etter 48timers-vakt, det skal bli godt.
 
♥ Mamma og Arian ♥
(ikke ofte når en stort sett er bak kameara selv)
 
God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar